4. i had no idea of the state we were in



Kolejny już raz przekonuję się o tym, że wizyty w bibliotece wcale na zapominanie nie są dobre. Wypożyczyłam masę książek, po które nie powinnam sięgać przed końcem lata. Łatwo ufać radom o wymazywaniu z pamięci czy zamykaniu rozdziałów kiedy nie wyobraża sobie nawet czytania książek bez M. Bez jego spoglądania w moją stronę, gdy każde z nas zajęte było czymś innym, bez zaznaczania fragmentów na którym się zatrzymałam jego twarzą schowaną na papierze fotograficznym - i obawiam się, że akurat z tego nie potrafię tak łatwo zrezygnować. 



( Decyzji raz podjętych nie można cofnąć, trzeba odejść wzruszając przy tym ramionami gdy jest się krzywdzonym. I po raz kolejny stać się lżejszym o jedną osobę w pobliżu. Teraz tylko powinnam czekać na coś cenniejszego i nie rozpamiętywać. Zdaje się, że o tym przyjdzie łatwo, lekka strata...)


14 komentarzy:

  1. Jeszcze spotka Cię coś na prawdę pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wszystko przede mną. I już nigdy nie dam się wmieszać w coś takiego...

      Usuń
    2. I tak trzymać! Jesteś silna.

      Usuń
    3. silniejsza od tej osoby, której zależało na tym by sprawić mi przykrość.

      Usuń
    4. dokładnie. wiesz.. jesteś najsilniejsza osobą jaką poznałam.

      Usuń
    5. czuję, że jestem już ponad to.


      ( w rzeczywistości jestem cholernie słaba, ale najwazniejsze nie dać po sobie tego poznać )

      Usuń
  2. To o czym piszesz, nie jest mi obce. Ten "ktoś" zawsze pozostanie częścią Twoją życia. Częścią, która na tym etapie jest już nieuchwytna. Zatem, bądź dzielna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, teraz chyba rozumiem że każdy upadek, każde rozstanie to kompost na którym zakwitnie lotos. Da się, wierzę i ufam temu.

      Usuń
  3. bądź dzielna, bądź dzielna, zacznij żyć ładnym, tylko Twoim życiem i ucz się życia na nowo, po Twojemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się, ale ciężko budować bez fundamentów, tylko na gruzach dawnych przyjaźni.

      Usuń
  4. Ty fundamentem bądź? zacznij wszystko od siebie samej? zaufaj sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (co do obserwowanych jak najbardziej, odwiedzaj mnie)

      Usuń
    2. zawsze się tak własnie zaczyna. od siebie, ale kończy się na czyimś podniebieniu.

      Usuń
    3. a na obserwowane juz sobie pozwoliłam;-)

      Usuń