7. jesteś wnętrzności rozstrojem


Jest we mnie ochota by napisać, że odkąd go nie ma obok nikt na mnie nie patrzy. Nie mogę, bo ludzie wciąż zerkają i lustrują w przelocie. Tonęłam w jego palącym spojrzeniu, a teraz bardzo bym chciała uwolnić się od wszystkich wczorajszych, dzisiejszych i każdych następnych spojrzeń - bo żadne nie nalezy do niego.

( Chciałabym widzieć siebie jego oczami zwłaszcza dziś, gdy mam tyle złości i wstrętu do samej siebie. Wiem, że za późno ( bo nie mogę być taka jak chcesz, nie umiem być mimochodem ) i to bardzo boli, że nie można tak po prostu tego zapomnieć, zamknąć, wylać na to mleko... Cokolwiek byleby tylko uznać za nie-byłe. )
  

14 komentarzy:

  1. Niestety pamięć nie jest plikiem dokumentu, który można sformatować.

    PS. Jeżeli to Twój profil na zdjęciu to jesteś Piękną Kobietą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo żałuję, żałuję że nie można do kogoś zatęsknić przynajmniej raz w roku, a nie uznawac za sukcesy gdy upływaja sekundy które pozwalają mi o tym nie myśleć...



      ( i tak na zdjęciu jestem ja, ale daleko mi do piękna zdecydowanie )

      Usuń
    2. Dlaczego nie można? Nad tęsknotą się nie panuje, bo to jedna z silniejszych emocji...

      "Piękne ko­biety wierzą w swoją in­te­ligen­cję, ko­biety in­te­ligen­tne nie wierzą w swoją urodę".

      Usuń
    3. najgorsza, ale wiele nam uświadamia. wydaje mi się...



      ( mam ponoć za wysoką samoocenę, więc nie wiem czy się sprawdza to w moim przypadku )

      Usuń
  2. to zaledwie kilka Twoich słów a wzruszyły we mnie tyle wspomnień i emocji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co powiedzieć, we mnie jest wszystko, wszystko co niechciane. same smutki.

      Usuń
  3. lubię to twoje nowe miejsce. jest tak czysto, swobodnie. czuję że wlaśnie tutaj siebie odnalazłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! piszę, publikuję jak chcę i kiedy i największą zaleta jest to, że jest tutaj spokojniej i wygodniej. bez tysiącznej publiki, tylko z kilkoma ciepłymi osobami u boku.

      Usuń
  4. Wyobraź sobie, że mocno Cię teraz przytulam. (Na prawdziwy uścisk zbyt nam daleko a wyobraźnia to już dużo.)

    OdpowiedzUsuń
  5. i nie warto zamiatać pod dywan, bo odgrzebane jest większe i bardziej razi w oczy. trzeba wyrzucać z siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zupełnie jak piasek drażni oczy. to wszystko prawda, ale trudno być po tym wszystkim. trudno się przyznawać, ze się chce.

      Usuń