8. przyrzekam, że już nigdy się nie zabiję


We wrześniu miną 2 lata odkąd mnie znasz, odkąd mnie kochasz, a ja chciałabym tylko jakiegoś zamieszania, ruchu wokół siebie, który pozwoliłby mi zapomnieć. O Tobie. Jakiegoś impulsu i życia mi trzeba, bo tak samo jak nie wiadomo skąd i jak się znaleźliśmy, tak samo teraz jak to możliwe że nie jesteśmy już tak bardzo w sobie, że jesteśmy tak bardzo nigdzie. Jesteśmy źle dobrani, najgorsze jest jednak to twoje rozczarowanie - wiem zapomniałem Ci powiedzieć, że jestem zakochany. 

( Za późno. )
  

19 komentarzy:

  1. Jesteś cudowna, dobrze wiesz na co zasługujesz. Byle do przodu, trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś nie wiem co powiedzieć, jak mogę Cię wesprzeć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Istnieją ludzie, którzy i tak nas jeszcze zdążą pozabijać kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, zanim zaufam, zanim pozwolę się sobie zakochać/zabić minie sporo czasu, połowa tych ludzi mnie ominie i może w końcu będzie spokojnie i już nie-smutno

      Usuń
  4. To zbrodnia emocje w sobie tłumić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zorientowałam się, że go potrzebuję gdy było już za późno, gdy nie mogłam nic poradzić.

      Usuń
    2. Może wcale nie jest za późno? Może On czeka na jakąś wiadomość, jakiś znak, że czujesz to, co On?

      Usuń
    3. za dużo jest pomiędzy nami, wkrótce wyjeżdżam i nie mogę sobie pozowlic na to wracanie - bezwzględu na to, jak bardzo bym chciała.

      Usuń
  5. jaki jest problem pomiędzy wami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tysiące kilometrów i to, że on mnie kocha, a ja tak bardzo nie potrafię. czuję że nie zasługuję na to wszystkjo, że jest za dobry.

      Usuń
  6. w senie że jestem tu pierwszy raz, i bardzo mi sie podoba pomysł i wykopnanie i na pewno bede wpadał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi to słyszeć choć moje zdjęcia są bez większego zamyslu. przypadkowe kadry...

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. dlaczego kochanie? nie chcialam tego.

      Usuń
    2. " We wrześniu miną 2 lata odkąd mnie znasz, odkąd mnie kochasz, a ja chciałabym tylko jakiegoś zamieszania, ruchu wokół siebie, który pozwoliłby mi zapomnieć. O Tobie... " i cała reszta jest taka prawdziwa. przypomina mi siebie, jak chciałam kochać..

      Usuń
    3. przepraszam, ze doprowadzilam cię do łez. nie miałam takiego zamiaru. ja już nie płaczę, nie mam czym...

      Usuń