25. taka jestem rozpieprzona



Parafrazując - nie chcę wczoraj, dzisiaj też nie.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja nie, uciekam od tego, od wszystkiego co za mną, co jeszcze przed,. a przed najgorsze właśnie...

      Usuń
    2. moje wczoraj było lepsze.. każdy szuka..

      Usuń
    3. a ja czuję, że każde jutro do poniedziałku będzie ciągnęlo się w nieskończoność. chcę już być po wszystkim, nawet jeśli będę chciała skończyć z tym wszystkim.

      Usuń
  2. Ale nie da się wyprzedzić czasu... musisz przeżyć to co jest teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chce się żyć, coś na czym jak sądziłam mi zależało wypada mi z dłoni, idzie jesień... wszystko na nie.

      Usuń
  3. piękny kadr, pełen wrażliwości.
    utożsamiam się z Twoimi słowa, całkowicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pierwsze próby zdziałania czegoś na podobieństwo autoportretu analogiem, efekt jest jaki jest. choć po dłuższym zastanowieniu myślę, że ten kadr cieszy bardziej niż gdybym miała pokazać swoją twarz;-)

      a te słowa już mi do końca będą towarzyszyć, to pewne. nie chce się żyć.

      Usuń
    2. cudowny autoportret.
      Ja chyba wczoraj przechodziłam sytuację, która sprawiała że chciałabym się schować przed całym światem.
      Nauczysz się żyć, jeszcze :)

      Usuń
    3. w poniedziałek nadchodzi mój koniec świata, dosłownie. to już, tego się nie przetrwa,.

      Usuń
  4. wspaniałoś twoich klatek zawsze porażała. uchwycasz emocje, zawsze idealne do tego co w tobie. kiedyś były miłością, teraz ogromnym smutkiem. widać to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądziłam, ze aż tak, że to możliwe. zwlaszcza teraz gdy czuję jakbym się wypaliła.

      Usuń