13. jeśli zatpisz choć jeden raz to choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę - powrotów nie będzie

 
Bałam się ciągle, że że runiemy z ostatniego piętra, ale wtedy sądziłam że zrobimy to razem. Tymczasem rozpadłam się ja, zupełnie jak przemoknięte książki i rozlatuję się nadal pod każdym nawet najdelikatniejszym muskaniem opuszek. Za mało było szeptów, za mało krzyków, za mało mnie samej dla Ciebie. I gdybym tylko wiedziała jak się skończy ta relacja znalazłabym dach po którym moglibyśmy spacerować i tulić się w ramionach w nieskonczoność.

21 komentarzy:

  1. A wiesz, co On teraz czuje do Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że niezmiennie to co wcześniej. nie wracam do naszych wspolnych miejsc, a pisalismy tutaj:http://milosc-dobrzeukryta.blogspot.com/ ma jescze jedn stronę w sieci, sam prowadzi. ale nie wchodzę, nie czytam. boje się zobaczyc co u niego, co czuje, o czym pisze. chyba boję się że nie znajdę miejsca dla siebie.

      Usuń
    2. Może właśnie to byłby impuls dla Ciebie? Nie obnażając się ze swoich uczuć poznałabyś Jego myśli... Ja bym nie wytrzymała znając taki adres i nie zajrzeć. Podziwiam za wytrwałość.

      Usuń
    3. nie zaglądam, bo to było nasze miejsce. byliśmy razem, tacy swoi. a teraz jesteśmy osobno, więc nie bywam. nie chce naruszac tej granicy.

      Usuń
    4. Zdradzisz mi to miejsce, czy jest zbyt prywatne?

      Usuń
    5. milosc-dobrzeukryta.blogspot.com, to nasze głupotki. a on sam tutaj - syberia.fbl.pl

      Usuń
    6. ja nie wchodzę, uciekam od tych miejsc choć teraz zapragnęlam wszystko wiedzieć. nie wiem czy od nasego rozstania coś napisał, nic nie wiem a przeciez to by wiele wyjaśniło...

      Usuń
    7. Strach paraliżuje... Wiem, że lepiej wiedzieć mniej i lepiej spać, ale ja jestem taka, że wolę wiedzieć wszystko i nie spać.

      Usuń
    8. ja i bez tego nie śpię spokojnie.

      Usuń
    9. Wiem, że to złe, ale zazdroszczę Ci Jego, Waszych słów, Jego słów, Jego uczuć, o których potrafi mówić wprost w taki sposób.

      Usuń
    10. Dlaczego? Ja sama sobie go zazdrośćiłam. Był za dobry dla mnie i nie potrafiłam tego docenić.

      Usuń
    11. Może dlatego, że Moje Wszystko nie zawsze potrafi mówić wprost o tym, co czuje i jak czuje. Twój On potrafi i robi to w taki sposób, że czytając same słowa odczuwam to uczucie...

      Usuń
    12. To miłe, boję się tam zaglądać. nie wiem czy coś sie zmieniło, boje się, że już nie jestem dla niego ważna. że minęło szybciej niż mi..

      Usuń
    13. A nie uważasz, że strach ma duże oczy? Jeżeli to właśnie z Jego strony było i jest To uczucie? To na całe życie, nigdy się nie zmieni, choćby los rozdzielił Was na odległość kilkuset km, czy cokolwiek. Czas rozpala wielkie uczucia, a gasi małe.

      Usuń
    14. prawdą jest, że boję się porażki. nie potrafię upadać i się wycofuję...

      Usuń
    15. Nie pozwól by strach Cię wyeliminował. Możesz więcej zyskać niż stracić... Może w tym wypadku, warto zaryzykować?

      Usuń
    16. Może, nie wiem. Za dużo wszystkiego.

      Usuń
  2. Napisz mu, co czujesz. Napisz prawdę. Albo chociaż wyślij adres bloga, jeśli nie potrafisz powiedzieć tego wszystkiego sama. Nie zostawiaj sprawy, którą możesz wygrać. Nie porzucaj swej szansy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudne do objęcia, dla mnie i sądzę, ze dla niego również. Nie podam mu adresu tego miejsca, bałabym się tego co o mnie pomyśli...

      Usuń
  3. Tylko my sami twierdzimy, że już za późno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas kiedyś się konczy, ten dla mnie już dawno stracił cierpliwośc.

      Usuń